CSGO : Vitality Mara ke Final

Selepas menutup dua peta pertama, oasukan Perancis itu melayakkan diri dengan peta terakhir untuk menumbangkan Astralis di hadapan penonton Denmark.

Vitality meneruskan larian cemerlang di BLAST Premier Fall Final dengan kemenangan siri 2-1 ke atas Astralis, tewas pada pilihan Nuke 16-12 oleh Denmark sebelum menyapu mereka dengan kemenangan di Inferno, 16-11, dan Mirage, 16-7.

Ia adalah suatu oersaingan yang agak sengit pada dua peta pertama, dengan kedua-dua pasukan mempunyai peluang yang mengambil mana-mana peta, sebelum Denmark tewas pada Mirage dan Vitality menukar rentak permainnta dengan begitu cemerlang. Kemenangan itu memberikan mereka pertemuan besar dengan Natus Vincere di Final.

Apabila ditanya tentang peluang pasukannya di final, Richard “⁠shox⁠” Papillon asangat yakin berkata: “Saya rasa kami sangat gembira kerana berjaya ke final, ia pastinya keputusan yang baik. Sekarang saya tidak akan bercakap tentang menang atau kalah; semalam adalah hari yang sangat teruk untuk kami, hari ini nampaknya lebih baik, jadi semoga kami sekurang-kurangnya dapat bertarung dan menunjukkan Counter-Strike yang baik di hadapan semua orang hari ini.”

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram

Dari penulis sama

Cookie policy
We use our own and third party cookies to allow us to understand how the site is used and to support our marketing campaigns.