HEROIC TEWASKAN VIRTUS.PRO; MARA KE SEPARUH AKHIR PGL MAJOR STOCKHOLM

Perlawanan pertama di Avicii Arena telah berakhir, menyaksikan Heroic menumbangkan Virtus.pro 2-1 untuk menempah tiket ke separuh akhir PGL Major Stockholm. René “⁠TeSeS⁠” Madsen tampil secara konsisten merentasi siri manakala kapten Casper “⁠cadiaN⁠” Møller menghasilkan pusingan penting yang membolehkan Denmark mengalahkan beberapa lawan yang sangat gigih.

Heroic akan menentang pemenang perlawanan antara G2 dan NIP pada hari Sabtu.

Perlawanan playoff pertama bermula pada pilihan peta Mirage Virtus.pro. Menukar pusingan pistol pertama memberikan anak buah cadiaN kelebihan awal 5-1 sebelum pusingan T perlahan tandatangan dari Virtus.pro membolehkan skuad CIS mendahului daripada pertahanan yang jengkel. Persembahan hebat daripada Martin “⁠stavn⁠” Lund dan refrezh sepanjang separuh masa adalah kunci untuk Heroic mendahului semula 8-7 sebelum separuh masa.

Rasmus “⁠sjuush⁠” Beck yang bangkit pada separuh masa serangan adalah seperti yang diperintahkan oleh doktor untuk Heroic ketika Denmark mula melarikan diri dengan permainan, hanya menjatuhkan tiga pusingan dalam perjalanan mereka untuk mencuri peta 16-10.

Ancient memberi kami satu lagi separuh masa dekat 8-7. Kedua-dua pasukan berada pada tahap 5-5 sebelum 1v3 yang menakjubkan dari refrezh dengan Deagle memberikan Heroic pendahuluan, seolah-olah memecahkan pertahanan CIS dalam proses itu. Virtus.pro tidak dihentikan, sebaliknya menutup sebarang percubaan dari Denmark untuk melarikan diri dengan separuh masa dengan tiga pusingan berturut-turut sebelum satu lagi cengkaman yang luar biasa, kali ini dari stavn, dapat mengehadkan defisit Heroic kepada 7-8.

Walaupun Heroic menggabungkan lima berturut-turut di sebelah CT, mereka tidak pernah dapat memecahkan Virtus.pro kerana Timur “⁠buster⁠” Tulepov dan Jame enggan turun secara senyap-senyap, mendahului di sebelah T yang hebat untuk menutup peta 16-13.

Kedua-dua pasukan bertemu di neraka untuk menentukan siri. cadiaN bangkit di bahagian CT, melakukan beberapa pukulan penting untuk memberikan Heroic kelebihan pusingan awal. Pusingan yang dapat dikumpulkan oleh Virtus.pro kebanyakannya disebabkan oleh kesilapan Heroik atau detik kecemerlangan daripada individu seperti Mareks “⁠YEKINDAR⁠” Gaļinskis, menyebabkan pasukan CIS berdepan defisit 6-9 pada separuh masa kedua.

Separuh masa kedua menyaksikan Virtus.pro goyah di bawah tekanan. Walaupun memenangi pusingan pistol, skuad CIS tidak dapat mencipta pendahuluan manakala beberapa kesilapan yang tidak biasa daripada Jame memberi peluang kepada Heroic untuk melarikan diri dengannya. Kemenangan yang singkat hanya menangguhkan yang tidak dapat dielakkan apabila Denmark mengalahkan Inferno 16-12 dan siri 2-1.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram

Dari penulis sama

Cookie policy
We use our own and third party cookies to allow us to understand how the site is used and to support our marketing campaigns.