League of Legends : Mikyx Masih Mencari Pasukan

Mikyx mengesahkan dia belum menemui pasukan untuk LEC Spring Split 2022.

Pemain berusia 23 tahun itu adalah salah seorang berbakat yang telah diketepikan daripada kesebelasan utama, termasuk nama seperti Nisqy, Jensen, dan Svenskeren. Malah superstar AD carry Rekkles tidak dapat mencari tempat dalam senarai LEC atau LCS dan akhirnya pergi ke LFL untuk menyertai Karmine Corp.

Mikyx telah menjadi sokongan permulaan G2 Esports sejak penghujung 2018 dan mencapai banyak kejayaan dalam tempoh tiga tahun itu. Dia memenangi empat kejuaraan LEC berturut-turut sepanjang 2019 dan 2020 malah memenangi trofi MSI dan juga mendapat dua penamat tiga teratas di Kejohanan Dunia. Dia bermain dengan ramai bintang dalam kerjayanya juga, termasuk nama besar seperti Kobbe, Hans sama, Perkz, Caps dan Rekkles. 

Tetapi tahun lalu ini adalah salah satu yang paling sukar untuk Mikyx dan seluruh G2. Pasukan ini gagal ke pusingan akhir LEC dalam kedua-dua bahagian dan tidak layak ke Worlds buat kali pertama dalam sejarah organisasi. Mereka bergelut untuk mencari tahap sinergi yang sama seperti yang mereka miliki dalam perpecahan sebelumnya, walaupun mereka membanggakan salah satu senarai paling berbakat.

Ramai peminat League of Legends\ akan menunggu untuk melihat sama ada pasukan memutuskan untuk memilih Mikyx sebagai pembaikan pertengahan musim yang pantas untuk barisan mereka. Sokongan berpengalaman masih antara yang terbaik dalam peranannya dan tidak perlu menunggu lama untuk menandatangani skuad untuk musim panas.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram

Dari penulis sama

Cookie policy
We use our own and third party cookies to allow us to understand how the site is used and to support our marketing campaigns.