Sumber : Team BDS merekrut Happy untuk kumpulan Valorant

Menurut sumber VLR.gg, Vincent “Happy” Schopenhauer dijangka bergabung dengan Team BDS sebagai pengganti Guillaume “GatsH” Kalka, yang berada di akhir kontraknya dengan organisasi Switzerland itu.

Selamat menyertai EXCEL dari Giants Gaming pada akhir bulan Mac, tetapi gagal memperoleh banyak kejayaan dengan pasukan barunya. EXCEL tidak dapat mencapai acara utama fasa Challenger mana pun, tetapi berjaya ke playoff Valorant Open Tour France.

Barisan Team BDS telah tiba di Eropah selama hampir setahun, pertama di bawah label Opportunis kemudian DfuseTeam, dan akhirnya menandatangani kontrak dengan organisasi mereka pada bulan April. Selepas beberapa keputusan yang dibuat itu hasilnya adalah dengan penambahan GatsH sebagai pemain keenam di Tahap 3: Pencabar 2. Namun, pasukan itu bergelut dalam acara utama, tewas kepada TENSTAR di braket atas sebelum tersingkir ditewaskan FANATIC.

BDS kemudian meletakkan Dylan “hoppY” Aube, dengan itu membuang pemain keenam mereka, dan tidak akan meneruskan GatsH. Barisan baru dijangka muncul dalam kejohanan Red Bull Home Ground # 2, yang bermula pada awal November ini.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram

Dari penulis sama

Cookie policy
We use our own and third party cookies to allow us to understand how the site is used and to support our marketing campaigns.